23 Ekim 2007 Salı

Tepki Vermesini Bilmiyoruz !

Birkaç gün önce hain terör saldırılarında; evlatlarımızı, kardeşlerimizi yitirdik. Bunun acısı tabii ki yüreğimizi derinden yaraladı. Tepkiler gösterdik, yürüyüşler düzenledik. Bayraklarımıza sarıldık. Bayrağımızın kırmızı rengini oluşturan kanın her geçen gün arttığı bu dünemlerde ben şehitlerimizin nedense rahat uyuduğunu düşünemiyorum. Bunun sebebini ise vatan uğrunda ölen şehitlerimizin, ölümleri üzerine verilen parantez içinde bölücü tepkilerde görüyorum.

Şehitlerimizin artması üzerine tepki vermekten daha doğal bir şey olamaz; fakat biz bu tepkilerimizi bütünleştirici bir biçimde değil bölücü bir şekilde veriyoruz. Vatan uğruna ölen şehitlerimiz, nasıl ki belli gruplar için şehit olmadıysa verilen tepkilerde belli grupları ön plana çıkartmakta o derece yanlıştır.

Terör olaylarının gerçekleşmesi sonrasında halkın bir kesiminin meydanlara dökülüp; "Ya Allah Bismillah Allahu Ekber" diye meydanları inletmesine bir anlam veremediğim gibi, yapılan ülkücü selamlarınıda bir anlam veremiyorum.

Bu canlar, TÜRK BAYRAĞI için şehit olmuşken, insanların bir siyasi partinin bayraklarına kuşanıp meydanlarda parti propagandası yapması son derece yanlıştır ve kınanacak bir harekettir. Şehitlerimize sahip çıkmak hiçbir grubun tekelinde değildir. Bu olay bir ulusal tepkiyi gerektirir, gerektirmelidir.

Sayın Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın da değindiği üzere terör konusuna duygusal yaklaşmak son derece tehlikelidir. Tabii ki duygusal yaklaşılacaktır ama ben Başbakan'ın gereğinden fazla duygusal demek istediğini düşünüyorum.

Bu şekildeki (bölücü nitelikli) tepkiler şehitlerimiz kemiklerini sızlatır. Halkımızı dikkatli olmaya davet ediyorum. Bu yazı vesilesiyle şehitlerimizin ailesine ve tüm vatana sabırlar diliyorum. Allah rahmet eylesin. Teşekkürlerimle...

Gökhan DAĞ




0 Comments: